Minunhan ei varsinaisesti pitänyt kirjoittaa tänne ennen kuin eräs toinen henkilö saa oman bloginsa päivitettyä (koska niin tuli sanottua ja mitä sanoo, sen pitää, ainakin tällaisissa tapauksissa joissa se antaa mahdollisuuden pysyä aivan yhtä laiskana kuin siihenkin asti), mutta teen sen nyt kuitenkin, sellaisista syistä kuin että minulla on juuri nyt ihan-kivaa ja että minua ahdistaa suunnattomasti suunnaton aikaansaamattomuuteni kaikenmoisissa asioissa, joista aika monet liittyvät kirjoittamiseen.

Voisin myös avautua sen verran, että vietin viime viikon netin ulottumattomissa leirillä. En totta puhuen pitänyt sitä erityisen herättävänä kokemuksena, sillä en juuri ehtinyt tietokoneilua kaivatakaan, mutta onpahan sen jälkeen tullut korvattua moista vajetta, ja luettua läpi foorumeita, jotka varmasti ovat laajentuneet lähes eksponentiaalisesti...
Joka tapauksessa leireilystä sanoakseni, viihdyin, jossain määrin tutustuin ihmisiin, jotka olivat mukavia ja joille en uskalla puhua mesessä.

Ehkä minulla on ongelmia virikkeiden puutteen kanssa. En juurikaan nykyisellään jaksa lukea, saati oleilla raiittiissa ulkoilmassa. Roikun koneella päivittelemässä muuttuvia sivuja ja uppoamassa ahdistukseen, mahdollisesti avaamassa yhden tekstidokumentin, mutta ehdottomasti olen saamatti mitään aikaan. On kamalan kuuma, on kamalan ahdasta, minua masentaa se että olen melkein kuin yksin mutten kuitenkaan yksin, en niin että pystyisin olemaan täydellisen rauhassa, ja toisaalta tuota ihmistä en osaa laskea seuraksikaan kunnolla. Tarvitsen jotain tehtävää, jotain mikä herättäisi, ja totta puhuen tämänkin kirjoittaminen on vähän turhan uuvuttavaa j ajattelua vaativaa ja mitä nyt vielä, en millään jaksaisi, en, mitään.