No. Eilen olin ylioppilaskunnan Trivial Pursuit -illassa, joka toimi turnausmenetelmällä. Meitä oli neljä: minä, Matti, Emli ja NiTessine. Melkein ownasimme kaikki, mutta sijoituimme kumminkin suunnilleen kolmansiksi.
Oli ihan mukavaa, vaikka puolia ajasta en tiennyt mitään ja loppuja minua ei uskottu. (Ja loppujen lopuksi saimme viimeisen pinkin palikan vastaamalla oikein kysymykseen "Minkä yhtyeen levy on Kroketti?", ja se nyt ehkä oli jo vähän säälittävää... mutta ainakin varmaa tietoa!)
Saatiin ruisleipää. Missasin Housen ja Lost Roomin.

Tänään luin kirjan, aika monennetta kertaa. Se oli melko varmasti surullisempi kuin ennen.
Kirjan nimi on Se oli Jan. Loistava, ainakin jos minulta kysytään. Ette varmaan löydä mistään vaikka tahtoisittekin. Minunkin on yhden kirjaston poistomyynnistä, ja silloin niitä oli aika monta myynnissä. Toisesta kirjastosta poistettiin jo aikaisemmin.
Surullista.

Tänään kävimme hankkimassa ensimmäiset joululahjat. Vähänkö-olen-ylpeä. Ja sain kirjeenkin. Ja nukuin siihen asti että Matti tuli koulusta (no se oli puoli yhdeltä ja valvoimme pitkään sitä paitsi kun Emli oli yötä).
Nyt olen ehkä vähän ulalla kaikesta. Varmaan pitäisi tehdäkin jotain.

Muistinko mainita että minulla on oma olkipossu!