Oikeasti minä kirjoitan tänne paljon useammin kuin miltä näyttää. Kirjoitan linja-autoissa ja luennoilla - yleensä kun en ole koneella. Sitte kun olen, en jaksa. Tai sitten ajatukset eivät enää mene siihen muotoon jossa ne ennen olivat, ja kaikki on liian tyhmää ja laimeaa.

Ajattelin nyt kuitenkin kertoa musiikista. Tai siis; ollessani Toijalassa eilen kiertelimme kirpputoreja, ja siellä se oli - Hair! Voi hyvänen aika, ei sitä sinne voinut jättää (ja hyvä levy muuten onkin).
Korkkasin siis LP-kokoelmani. Tänään jatkoin, ostamalla antikvariaatista Tracy Chapmanin Crossroadsin (kai), koska Fast car on <3.

Oikeasti tietysti haluaisin Dingoa. Ja lahjoituksia otetaan vastaan.

Juttelin tänään munkin kanssa kirjoittamisesta. Myöntelin kun se selitti miten vaikea paikkoja on kuvailla - kuten kävlykatua - vaikka mietinkin vain, miten siitä kirjoittaisin. Eikä minua haittaa jutella ihmisten kanssa. Se kyllä haittaa, että ne inttävät ja anelevat niin paljon, että saa tuntea itsensä tosi huonoksi ihmiseksi kun ei osta jotain/liity lahjoittajaksi/muuta vastaavaa. (Olen niin kiintynyt rahoihini ja vielä kaiken lisäksi mitä ilmeisimmin en kovin puhelias. Se Amnestyn poika oli sentään hullun söpö (melkein liityin lahjoittajaksi).)

Lisäksi syön paljon jäätelöä. Jäätelö on hyvää. Enkä ole en-tiedä-kuinka-pitkään-aikaan ostanut suklaata levyinä tai sellaisina hyvinä paloina joita saa irtokarkkihyllystä.

(Olen myös kiertänyt ehkä kaikki Toijalan kirpputorit ja aika suuren osan tietämistäni Tampereella, enkä vieläkään ole löytänyt Disneyn Fantasiaa. Ostaisin sellaisen jos jollakulla olisi.)