Merkityksettömiä pieniä ilmoituksia: olen laajentanut polvisukkavalikoimaani kolmilla sukilla. Yhdet niistä ovat sellaiset, joita olenkin 'tarvinnut'; mustia ja punaisia raitoja (tähän mennessä minulla on ollut vain sukkahousut, ja niille alkaa olla jo aika lämmintä). Toiset ovat myös mustapunaraidalliset, mutta punaisen sävy on erilainen ja niin ihana, etten voinut jättää niitä kauppaankaan, ainoatkin kun olivat. Kolmannet ovat mustat pienillä valkoisilla kuvioilla. Niissä on ihanat rusetit.
(Tähän kuuluu <3.)

Merkityksetöntä nippelitietoa: minulla on nyt toinen peruspunaraidallisista jalassani (koska toista Matti tahtoi kokeilla käsineeksi).

En pidä suklaasta.
Tähän kohtaan kuuluu yleinen kohahdus, tai itse ainakin aion kohahtaa. Rakastan suklaata.
Syön sitä aivan liikaa. Jos sitä on, minä syön sen, riippumatta siitä, tekeekö minun lainkaan mieli sitä. Kunhan syön. Vielä kun meillä nyttemmin on halvempia suklaalaatuja, ne eivät edes ole järin hyviä mutta se ei estä minua syömästä niitä.

Valitin asiasta paremmalle puoliskolleni, ja kysyin että eikö meillä voisi olla harvemmin suklaata (joka todistanee, että olen idiootti tai ainakin harvinaisen tyhmä; olen kuitenkin addiktoitunut). Sanoi että sopii ja miten olisi kerran viikossa, ja että voin jopa saada muuten muuta syötävää. (Nytkin minulla on viinirypäleitä, ja ne maistuvat... jollekin satunnaiselle muulle hedelmälle, mutta ovat hyviä.)

Haha. Ja tyhmä olo tulee siitäkin että puhun sukista ja suklaasta (alkusointu!) lueskeltuani ilmastonmuutosblogia juuri. ^^