Hmm. En ole unohtanut tätä, enkä edes yrittänyt olla unohtamatta. En vain ole muistanut?

Ei minulle mitään tapahdu; mitään sellaista, mistä ihmisten pitäisi tietää tai tahtoisin tietävän. Luulisin. Tai ehkä minua häiritsee Vakavien Ajatusten puutos: kyllä minulla sellaisia pitäisi olla tänne esittää.

Voisin puhua oikeutuksista, tietysti. Olen vain tainnut hukata senkin, tai puhua siitä liikaa. Kuinka ihmiset tarvitsevat teoilleen oikeutuksia, etsivät niitä kaikkialta. Laittaa asioita toisten asioiden syiksi, ja jotakin.
Tarvitsen itsekin, tietysti. Minulla ei vain ole niitä juuri mihinkään. Kai siksi olenkin niin huono.

Meillä on uusi tietokonehiiri (se oli se kiväkin kiinnostaa!). Se toimii ehkä vielä huonommin kuin vanha, joten käytän jo tasohiirtä mieluummin, mutta ehkä se alkaa toimia tai minun mielipidettäni ei kysytä.
Vaatteita pitäisi ehdottomasti valmistaa puolikkaissa koissa! Tällä hetkellä erityisesti hattuja: 55 on liian tiukka, 56 taas suuri. Tyhmää. (Oli niitä muitakin, muttei tänään.)

Pelasin Genialia. Voitin puolella kerroista. Oli mukavaa, ja ei eää/vielä sattunut paljoa.
Ollut ihan kiva päivä. Huomenna (/myöhemmin tänään) pitäisi yrittää muistaa soittaa Tanjalle. Hmh.

Illanjatkoa.