Nyt olen nähnyt pähkinäpensaan. Oli oikein sievä, ja selvästi tunsin hengenheimolaisuutta. Pimeä yö, lehdetön puu... niin. Kiitos Clausille. Kiitos myös kirjasta. Hankkinen sille seuralaisia joutaessani, vaikka kai pitäisi säästää jotain siihen tietokoneeseen, jonka joku on sopinut hankittavan...
Kirja oli siis Yllä meren, alla kiven. Aww .Se ei ole kliseistä, koska se luo kliseitä.

Nyt olen koulussa. Jätin väliin naistutkimuksen perusteet, joka ehkä onkin ihan hyvä, sillä sali on ääriään myöten täynnä. Olen ollut tänään jo kahdella luennolla, ja molemmilla olen joutunut istumaan portailla. Ei sillä, että tuossa luentosalissa edes olisi portaita.
Olen melko nälkäinen. Jne. Saattaisin myös ilahtua pöydästä jolla pitää tietokonetta, mutta sitä voinee katsoa sitten... puolen tunnin päästä (juuri nyt on se kohta, kun luennot loppuvat).
Muistaako joku sen kurssin, jonka koe oli kamala ja meni huonosti? Niin, no. Taisin saada siitä nelosen. Tulkitkaa miten haluatte, mutta en minä silti vähempää huono ole.

Tämä ei tainnut olla paikka kirjoille eikä parisuhdekriiseille... hmm... niin. Lainasin eilen Euroopan historian. Se painaa ehkä tonnin. Tai ei, mutta on se paksu. Sen kotiin kantaminen oli ihan mielenkiintoista. Vaikka ymmärtäähän sitä, että paksu pitää olla jos sentään ilmaisee sisältävänsä kokonaisen historian. Niin. Minulla on siitä käyttöä ehkä viidellekymmenelle sivulle, jotka liittyvät antiikkiin. Vaikutti ihan yleiseltä aiheen tiivistämiseltä. Jospa saisi sen tehtävän tehtyä. Krhm.

Väsyttää hivenen. Ei ehkä kyllä pitäisi. Väsytti illallakin kyllä, valvoin silti pitkään. Väsyttää nytkin, väsyttää että olen näin tylsä. Mistä voisin puhua?

Syyslomalla oli kivaa. Kiitos kaikille ihanille, joita tapasin tms.