Tänään tapasin bussikuskin, joka hymyili minulle ja jutteli säästä.
Eilen voitin Battlestar Galactica -lautapelissä. Tänään aion pelata uudestaan, mutta en välttämättä voita.

Lumi on jo niin vähentynyt, että siitä ei taitaisi voida muotoilla enää mitään.
Nanowrimossani on jo yli puolet tavoitellusta sanamäärästä.
On ruoka-aika, ja keittiössä on kaksi lautasta joille on lastattu ruokaa ja unohdettu ne sitten sinne.

Pelaan Motherloadia. Minulle sanottiin, että pitäisin siitä, mutten ole myöntänyt mitään, joten älää kertoko kenellekään että pelaan.

Viime yönä löysimme kadulta kasan pudonneita ja kastuneita lelulehtiä. Muistaessai, kuinka siisti asia lelulehdet oikeasti ovat, otimme yhden mukaan. Olen aika pettynyt sen Belville-valikoimaan, mutta toisaalta... Star Wars -legot!

Minun pitäisi mennä ulkoiluttamaan erästä koiraa. Olen jo matkalla!