Luulen, että ongelmanani on, etten ole hyvä missään.
Tai ei. Ongelmani on, että kaikki muut ovat parempia.

Ainahan minä voin ajatella olevani hyvä jossain, muttei mene kauaa ennen kuin jostain ilmestyy kymmenen miljoonaa ihmistä, jotka ovat ainakin triplasti parempia.
Oikeastaan tämä on juuri se, mistä minun piti puhua, mutten sitäkään onnistu ilmaisemaan kuulostamatta ainakin tosi paljon tyhmältä.

Olen huono tekemään mitään asioiden eteen, vaikka minun varmasti pitäisi. Ja toisaalta ärsyttää se, että muut voivat hyvin olla parempia vaikka eivät tekisi mitään ja minä tekisin. Olen huono ja tiedän sen, mutta riittääkö korvaukseksi että kärsin siitä?

Ja toisaalta ihmisten perustäydellisyys tai yleinen luonne; aina parempi. Ja minä olen huono puhumaan ja häviän väittelyt aina, enkä tiedä mistään mitään.


Luulen myös, etten ole kotiutunut Kuurukaksi. Liikaa paineita, ehkä, tai ajatuksia. Jokuhan voi aina lukea tätä ja tietyllä tapaa vierastan ajatusta, en tiedä mitä voi tai uskaltaa sanoa (vaikka vahvasti näyttää siltä, ettei ketään kiinnosta edes se että tätä voisi lukea...). Joka tapauksessa, koska olen uusi tässäkin en osaa olla oma itseni sillä tavalla jota konteksti edellyttäisi, en ole oppinut tapaa jolla toimia tässä. (Olen yhtä huono Vuotiksessakin. En tosin ole ihan varma, onko se vähemmän tyhmää.)